29september

Ooops, nu har jag låtit de gått några dagar igen men jag orkar inte alltid blogga, tro de eller ej!
Helgen slutade väl så som jag hade räknat med, alltså fest. Det fanns väl en liten förhoppning om att de skulle bli fets, men samtidgt hade jag sagt till mig själv att jag ska vara lugn denna helg. Ja, vi vet juh hur de brukar sluta..

När jag låg hemma i soffan vid halv 8tiden på lördagkvällen, precis gett upp hoppet om fest då Johanna frågar mig över msn om jag inte är sugen på fest. Klappat o klart, en timme senare befann jag mig hemma hos henne o knäckte första cidern :) Mumms! Sen begav vi oss ner till silverdalen för att efter de styra Depå, de var hur kul som helst !  uppstod lite komplikationer under kvällen, men inget vi inte löste på bästa sätt ;) haha

igår var man dock väldigt sliten .. de kommer med åldern känner jag! Snart dags o tagga ner, men inte riktigt där ännu .. men snart så! Gick ner o kollade på innebandy med Andreas och sedan tog jag cykeln upp till Time för att träffa Sofie en sväng.

När jag sedan låg o sov ringer telen, sofie vill att vi går hammadammen runt.. Absolut, eller ja , de tog väl lite tid innan jag riktigt bestämde mig för att gå med. men skönt som attans var de när man hade gått rundan :) Lite spookey var de allt utan lampor i skogen, men vi klarar allt ;P

Ikvälls tog jag o Pauo oss en promenad, sjuuuukt skönt i höstkylan. Sån frisk och härlig luft ute.. Vi pratade om allt o lite till, alltid lika härligt att få dela med sig av vissa saker :)

Imorrn är jag ledig, så ska gå en långpromme tänkte jag, sen tvätta lite och sedan på kvällen är de IB, vet dock inte hur de blir med den. De visar sig!

Förövrigt så tycker jag väldigt mkt om mina arbetskamrater :) Längtar till personalfesten den 11 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback