25Augusti

LÖÖÖN :) Har inte vågat gått in på internetbanken o kollat konto ännu, men snart såå .. . Ska lägga in lite räkningar, annars glömmer jag bort de o får massa påminnelser o "straffavgifter" , aldrig roligt !

Anledningen till att jag bloggar denna tid på dygnet är att jag har varit ute på en morgonprommenad o är klar för att åka till jobbet :) Ganska skönt ! Blev promme igår också, skönt när de är lite kyligare ute. . Himla bra att man har Majsan o Pernilla att gå med, annars skulle man juh aldrig komma iväg. Men en timme är helt ok för att vara jag =P O nu blir de till att hålla i detta.

Första dagen efter semestern igår, kändes väl ändå helt ok ! Städade mest , är juh lite kvar att pyssla med. Får göra ett ryck idag, men de är så svårt när man inte vet hur det är tänkt. Men de brukar alltid lösa sig till det bästa :)
1september har jag varit på Intersport i 1år, tiden går så himla fort. Jag känner mig fortfarande som en praktikant. . Det säger väl en hel del kanske!

Ska kolla om ledigt imorgon, Sanna ringde o frågade om jag ville följa med till Örebro o hälsa på LX . Henne har jag inte träffat på över ett år. Känns alltså ganska dax att göra slag i saken nu ! Vi får se hur de se ut , tror Angie är ledig o då vet jag inte om jag kan vara det. Men de visar sig :)

Näe, nu ska jag fixa räkningarna o sen borsta gaddarna!






Kommentarer
Postat av: Lx

haha, komsi komsi! vilka vackra bilder du letat rätt på ;) tyvärr fick ja reda på av sanna förut idag att de inte blir nån örebrotripp nu i veckan, utan de vill vänta tills efter diverse utlandsresor. förståeligt. men efter det är ni så välkomna allihopa! :D

2009-08-25 @ 20:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback