26Augusti

Jag är så trött, så trött ! Gud , dessa morgonpromenader tar knäcken på mig ;) haha .. Jag kommer somna direkt när jag sätter mig på bussen. Skönt de med!

Har väl egentligen inte så mkt o dela av mig ännu, plikten kallar ! Imorrn är jag ledig o ska försöka få tag på en klipptid . . Erica klippte av mig de mesta i lördags, men nu ska de finslipas lite på en riktigt fin frisyr :) Var så himla trött på mitt långa, slitna hår. Gick inte o göra ngt , satte bara upp de i en tofs ! Nu är de borta, o det är skönt.

Nu ska jag fixa det sista inför jobbet, borsta gaddar, klä på mig, platta håret o sist men inte minst Gå till bussen!

Ha en bra dag gott folk :)

http://open.spotify.com/user/xem3liex/playlist/2py8ws3kDzmUTCKtw4DyGS
Min spotifylista, en av dom som spelas absolut mest här hemma :)

Kommentarer
Postat av: sara

jag får dåligt samvete........ men de finns inte på kartan att ja ska orka kliva upp på mornarna..

2009-08-26 @ 22:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback