27Augusti

Sitter hemma o funderar lite. . Kom på att jag står utan jobb from 1Januari , kanske dax att ta sig i kragen o börja söka lite ! Vad vill jag göra ? Flytta till Karlstad är ett av mina mål i livet. Har sagt att när jag flyttar dit så blir jag kvar o stadgar mig där. För de är där jag vill leva o där jag vill bo . . Men är jag redo för de nu ? Tankarna snurrar. . Vill juh åka o säsonga också, en sommar iaf. Men vad ska man göra innan man åker iväg o gör det? Jag måste juh överleva, alltså måste jag ha ett jobb mellan januari o säg april . . Sen gäller de juh att man får ett säsongsjobb också! Ah, jag börjar bli lite nervös.  Jag vill inte behöva gå till arbetsförmedlingen iaf, anser inte att man får den bästa hjälpen där. Men vad vet jag! Jag har aldrig varit arbetslös . . Aja, de är några månader kvar iaf . O tur är väl det =)

Idag går iaf ALLA tankar till mina älskade vänner o f.d arbetskamrater på Ica Torcenter !
Att de var ett väpnat rån där imorse är för mig helt ofattbart. . I lilla torsåker, på MITT ica . Jag blir så förbannad, ledsen, arg . Mkt känslor ! Att några människor har mage att förstöra så mkt för andra människor. I min värld finns det inte !
5 killar hade bundit fast en i personalen o hotat med pistol. . Åhhh! Jag blir så ledsen o frustrerad för att de inte finns något man kan göra. . Idioter !
I dagens samhälle använder folk kortet o betalar med, de finns knappt kontanter mera . . Vad är de som gör att man ändå rånar och inte får med sig ngt av värde? Är de kicken av att förstöra en annans liv? Ge den en rädsla som aldrig kommer försvinna? usch . .
När sånt här händer ens nära får en och tänka till, nästa ggr kanske det är hos oss på Intersport . .

Har iaf varit in o klippt mig idag :) Det är så skönt att de äntligen är gjort ! Som jag har tjajat . . O bra blev de också! Tackar vi gudarna för . haha! Efter klippningen gick jag till Annas topp till tå o köpte mig lite nya ansiktsprodukter. :) Får se hur dessa fungerar på min hy . Hoppas på en bättring! =) Helt slät är mitt mål . .

Nu ska jag sätta på en film o njuta av tystnaden o lugnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback