3 December

Jag vet, jag är inte den mest aktiva på bloggen just nu. Men har faktiskt haft ganska mycket jobb o annat för mig. Idag har jag iaf min lediga dag, grymt skönt. Men man känner att kroppen inte är van att jobba över och 1veckas jobb utan vila :P men de har gått fruktansvärt bra, mycket bättre än förväntat o de är ju väldigt positivt :)

Inventeringarna är över, o vi ligger jättebra till :) Hur bra är inte de !? Känns underbart !

Idag hade jag tänkt att ta mig in till valbo för lite shopping, men känns inte lika roligt att göra valbo ensam. Men ah, tar nog 13.15 bussen till sandviken o sen vidare in till valbo ändå, sen tillbaka till viken o möter upp mamie o papie för rusta o dollarstore :) Måste inhandla en julgran , en vit en ska jag ha :) Gud så vackert! Sen när jag kommer hem måste jag städa, eller om jag tar för mig o gör de nu, fatta skönt o ha de gjort ?! Ah så får de bli :)

Måste träffa älskade lilla Nelson också, nu har gofisen fått en tand :) Hon börjar bli stor nu! gah. .

Helgen spenderades i Intersports tecken, men även lite alkoholintag :) Mkt trevligt. Julmiddag med tejerna på lördagen o sedan blev de Barbados o Lobby med Percy, hur kul som helst ! Den tjejen vet vilka knappar man ska trycka på när man ska ha roligt :P haha . Söndagen var jobb, o jag kan lova utan o ens överdriva att jag aldrig har varit så trött i hela mitt 20åriga liv. Puuh vilken jobbig dag :p Men jag tog mig genom den med bravur o deckade hemma 2100 o sov hela natten :) Underbart!

På lördag är det personalfest som gäller, med alla intran butiker :) Kan inte bli annat än superkul! Wiiie. .

Näe, nu ropar golvmoppen . .

I´ll stand by you!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, tack för den kommentaren :D Jag hade toppenkul! Längtar redan till nästa gång :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback