14Maj

Sara påminde mig om Jimmy Jansson, vilket lyckorus han får en att känna o vilka minnen han kommer med :) Det tackar vi för. O med jimmy jansson så tänker jag genast på Fame Factory o alla andra artister, i just loved that show ! Massa braa låtar , o johan österberg säger bara vilken underbar kille! Vilket hår, o de har jag tagit i  :) mmmm .. Ahhhh .!
Side by side är en låt jag aldrig glömma .. :) haha ! Glömmer heller aldrig när jag sändy o klara åkte in till valbo o kolla på johan, vi fick autograferna på armen <3 kärlek på de .. o innan vi gick ur kön så frågade jag snällt " Får jag känna i ditt hår?" gaaasch, underbart ! Svettigt o gott .  Ni förstår inte vilken mani jag hade över hans hår, så fint o snyggt ! Chills nu!
En annan favorit var Fernado Fuentes o Johan Becker .. Men aja , en annan dag  ;P

Nu har jag iaf beställt tågbiljetter ner till Karlstad på onsdag :) Vet dock inte när jag ska styra kosan hemmåt ännu, personalfesten på lördagen lockar juh ganska reält . Innebandyturnering butikerna emellan   =) Det går ett tåg hem 10.25 , så jag funderar starkt på att ta det .. Sova på tåget :) så är man fit for fight sen  ! Har man ngt att skylla på om man inte skulle göra så bra ifrån sig, jag menar en resa på 5 timmar tar ganska mkt på krafterna ;D

I högtalarna nu : Jimmy Jansson - Min sång <3

Solade idag efter jobbet, fick inge färg alls .. Så blir en vända imorrn igen :) Måste få lite färg tills man ska ner o träffa lite gammalt folk! Har hela dagen trott att de varit fredag, suck .. Var så lycklig imorse för att de var lördag imorrn o allt, så pajjar lellelito de med att säga " Men Jönsson, det är torsdag idag"  , Den tackar vi föööör . Bra start på dagen menar jag! Grrr !

Igår blev de en tripp till sandviken o quizen i nyktert regi, inte min grej! puh .. Men det var trevligt iaf :)

På lördag blir de tjejkväll, jiehooo ! även nyktert, känner att jag kommit in i en bra period nu :) Gött ! Sedan nästa helg blir de lite gött o dricka, men då har jag haft 2 helgers semester också =)

Nu ska jag sleepa lite ... faaaaaaaaaaaaan! Nu har jag glömt gjort korvstroganoff som jag skulle göra tills imorrn i matlåda .. PRUTT! Aja, har en låda köttfärssås står på jobbet jag får koka lite makaroner till då,, men då blir juh körvarna i kylen förstörda... suck! aja , bara att sätte igång ..!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback