9Maj

Sitter nere i Torsåker nu , alltid lika sköönt :) Hela familjen är samlad för en liten grillkväll ! Mumms .. Det är livet , grillat alltså med potatiisgratäng ..

Slutade 1400 idag o de är lika uppskattat varje ggr. Fy tusan vad segt vissa lördagar går! Men då får man juh lite gjort i butiken, om man tar för sig o göra det dvs. =P Angelica är ledig igen, hon o familjen åkte till Italien inatt o blir borta till Onsdag, kul för dom :)

Igår blev de en lugn hemmakväll somvanligt på fredagar när jag jobbar lördag. Åkte hem till Fielden o käka hamburgare med strips o sallad ala Leif :) Sen spelade Evelina o jag lite pingis, gick bra ibland iaf när musiken var hög o koncentrationen på texten max! Fick sedan känningar i halsen så gick upp o la mig, vaknade imorse med världens halssmärta, gick dock ner sig lite efter te med honug :) Men inte ok ! Har inte tid o bli sjuk nu .. Noway!

Ikväll blir de somsagt grillning sen får vi se om jag stannar kvar här i torsåker o spenderar natten här på Ängsvägen o hälsar på Tors-Brudarna eller om jag åker med E & A upp till Hofors för lite äventyr. Det visar sig när klockan tickat på lite!. Nykter blir de dock ! Känns jäkligt bra faktiskt =)

Pratade med Sara idag, o de blev sagt att om jag åker ner till Karlstad den 21maj så bor jag hos henne :) Underbart! Vi behöver verkligen ta igen massa förlorad tid. Kärlek till henne <3 


ah men neee, nu blev de ett långt inlägg!


Ha en trevlig lördagkväll i sommarsolen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback