6Maj

Det finns en person som jag är mycket orolig över, en person som betyder fruktansvärt mycket för mig. Som på kort tid fått en stor plats i mitt liv. Vi hade en fin kontakt, och jag har aldrig känt mig mer levande som jag gjorde i denne persons sällskap, alltid glad o lycklig ! Jag vet att denna helt underbara människa som förtjänar det absolut bästa mår riktigt uselt och är nere på botten. Vill inget hellre än hjälpa! Men jag vet inte hur . . Det gör så ont i mig, jag kan inte beskriva med ord hur ont. Under flera års tid har denna person mått dåligt till och från, men nu är det riktigt illa och jag är så jäkla orolig ! Jag vet att han är stark, men vet också att det finns en gräns hur mycket skit man kan ta från en människa. Kan inte säga att jag förstår hur han mår, vet att han är sårad till max. Helt ärligt, för denna person skulle jag kunna offra allt ! Helt underbar vän som funnits vid min sida under en längre tid, jag hoppas han vet att jag finns där för honom, även om det är svårt och jobbigt just nu. En dag kommer allt att bli bra, jag vet att jag har sagt det länge nu, men det kommer bli det ! Du är stark och du om någon kan ta dig ur detta, du har kommit så långt redan, snubbla inte på målsnöret älskade du. Du har en underbar familj som står bakom dig i vått o torrt, jag finns här och dina andra vänner också.
Du ska veta att jag tänker på dig varje dag, flera gånger. Vill att du ska må bra o ha roligt :)
En vacker dag kommer vi ha det tillsammans, skratta som vi gjorde förr. Äkta vänskap !


Alltid vid din sida !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback