Kärlek & saknad . . . .

Tvätten är klar, känner att de var mitt ända kall för dagen o det är avklarat :) Bra jobbat av mig! Sitter o har filmkväll med mitt hjärta nu, dock är han på andra sidan Sverige, men vi kollar ju på samma film iaf.
B-E-A-utiful :) Men inget absolut inget hade slagit om vi vore tillsammans. Hela dan varje dag :)

På jobbet idag fick jag en massa gjort, flyter på rätt bra nu även fast det är mycket som ska göras o inte hinns med jämt. Men snart så ! Får vi bara bort all jävla REA så kommer butiken bli fin igen, eller ja .. Lite mer strukturerad iaf ! Det behövs för det ser förjävla illa ut nu, ont i magen varje gång jag ser det . Vilket är hela dagarna!!

Imorgon är jag ledig, äntligen :) Dagen ska spenderas i Hofors ! Umgås med älskade o saknade Nelly, som vi ska busa o ha roligt. Mosters gobiit! Blir till att träffa Sofie också, sen ner till Torsåker där det förhoppningsvis bjuds på mat ;) hähä!

Nu ska jag skriva ett sms till min pojkvän, han är det bästa jag har ! :) Kärlek till honom!



Daniel Will, du är det absolut bästa som hänt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback