2 December

Dagarna bara rusar förbi i vanlig ordning, tyckte inte de va längesen man var på hemmaplan o spelade brännboll och redan nu är det December ! Snart är det sommar igen :) Får en dock att komma på hur kort livet egentligen är..

Ledig idag, som alla andra fredagar! Har precis hängt upp all tvätt, nu ligger jag i soffan vid min dator :P Inte varja dag man använder den. Sen ska jag ner till Backaplan o hämta ut lite saker. När Daniel kommer hem ska vi ut o köra lite bil i Torslanda. Lugn men ändå halvplanerad dag :)

Helgen kommer bestå av jobb, sen efterlängtad julfest med Intersport o Huvudkontoret på söndag :) Vågar inte tänka på hur nästa vecka kommer bli :P Hua! men det får det vara värt.. Julbord o massa gott!

Appropå jobbet så kommer jag gå ner i tid from januari. Är ju anställd på 75% men har sedan start jobbat 110%, så nu ska jag gå ner på ordinarie timmar.. Det innebär att jag kommer få en extra ledig dag i veckan :) Både på gott o ont! Jag behöver verkligen komma ifrån jobbet ett tag, har varit väldigt intensivt o många timmar spenderat där. Det ska bli skönt att äntligen kunna ta tag i träning o bara kunna få vara :) Jag kommer allt som allt att tappa 40 timmar i månaden, det är väldigt mkt pengar. MEN, än så länge är tid värt så mkt mer än pengar ! Detta ska nog bli brA :)

Julen närmar sig också, ska bli skönt att få komma hem o fira den med familjen <3 Jag o Daniel ska ner till Ullared nästa lördag o shoppa julklappar o annat smått o gott :) Det ska bli kul! Sen på kvällen har vi planerat in Jul på Liseberg, måste få lite julfeelings när det är plusgrader o grönt gräs ute :P
Det här med julklappar är ju lite svårt, mkt jag vill ha .. men när jag ska sätta mig ner o skriva till mamma, som vill ha önskelista, så kommer jag inte på något !Jag menar, det man vill ha köper man sig ju nuförtiden men.. några saker finns iaf :P

- Tacoset
- Påslakan (dubbeltäcke)'
- Kostaboda skålar (mine) har rosa stor skål o vas.
- Presentkort på IKEA
- En ny Laptop
- En plattång (Keramikplattor, OBH Nordica)
- Presentkort på heminredningsbutik
- Bok ( Mötley crue, guns n roses, SJÄLVBIOGRAFIER)

Ah ne, nu kommer jag inte på nå mer..

Ha en superbra helg :)





En liiiten Nelly! :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback