Greek!

Har haft en helt underbar vecka i Grekland med min älskade pojkvän :) Vi har solat o badat, promenerat, shoppat, ätit, varit på utflykt i en ravin o på ett äventyrsbad ! Vi har tagit hand om varandra och bara varit.
Denna resa var nog precis vad vi behövde.

Känns som att jag börjar hitta tillbaka till mitt gamla jag igen. Har haft väldiga humörsvägningar o varit nere på botten, men jag börjar se ljuset nu. O det känns såå skönt ! Det ända som är kvar att fixa är min mage som bråkar med mig till o från varje dag. Jag va till läkarn men det va absolut inge fel på mig, allt såg så fint o bra ut. Men jag ger mig ikke, fick en telefontid o ska prata med samma läkare igen nästa vecka. Jag menar, ngt måste de ju va eftersom det blir som det blir !

I detta nu håller jag på att tvätta allt från utlandet, var en hel del :) Men nu ska de två sista maskinerna hängas sen är det klart. Då ska jag in till stan o möta upp Emelie för en fika, inte en dag försent. O ikväll är det Eric Saade på Liseberg, men jag hoppar det o kör pizzamys med min älskade ist o kollar film ! Black Swan, som jag tjatat!

Bjuder på några bilder, men inte många :)
 

Kommentarer
Postat av: mum

det där såg ju mysigt ut, och vad bra ge dig inte ang.magen, ha det bra...

2011-06-19 @ 21:35:04
Postat av: Anonym

Va fin du är!!!

2011-07-13 @ 00:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback