Nyfikna människor...

Jag kollar statistiken, och trots att jag inte uppdaterat på en månad så har jag haft fler besökare än någonsin senaste veckan. Allvarligt !? Jag tänker inte skriva ngt som ni kan sitta o gotta er i. Låt min familj vara nu, det är mkt som det är redan. Folk skriver hemska saker på facebook som det inte finns någon grund i !
Det är kaos, låt oss lappa ihop allt som hänt själva.

Det har hänt mkt sen jag uppdaterade sist, vi har varit på ett jättefint bröllop, en trevlig trettioårsfest och härnäst så ska jag åka hemöver o umgås med min familj <3 men först ska jag jobba min första helg på 3veckor, känns helt okej ändå !

På fredag åker jag alltså hem till Torsåker igen, som jag längtat! Äntligen få träffa Nelly :) o de andra såklart!

Har varit jävligt nere senaste tiden, det hat tyvärr gått ut över jobbet. Men tänk så mkt lättare o roligare det är att jobba när man är glad :)

Vill tacka min underbara sambo som stöttar o hjälper mig när det är svåra tider <3 Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: sara

jag saknar dig!<3 får ta tag i den här gbgresan NU!

2011-03-14 @ 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback