Bläfredag

Begav mig till doktorn imorse, visade sig att jag har, precis som jag trodde, öroninflammation! Sjuktsegt, men känns ändå skönt att man kan någotsånär ställa diagnosen själv så slipper man gå med det så länge innan man får penecilin. Så, en kur på 10 dagar. - Jajjamän! Gud så kul .. När den här förkylningen försvinner så hoppas jag att det är nog med sjukdomar för hela året.. BLÄ !

När jag ändå var ute o gled så drog jag en drop in tid hos frisören. Lite kortare, men mkt bättre :) Nu kanske de växer lite igen iaf. Slingade håret igår, nu är jag mer blond än brunett.. Vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Roligt, men kommer väl tröttna inom en snar framtid. Det är ju sååå mkt finare att vara brunett ! :)

Har även städat undan lite här hemma då Daniel skulle få besök av en kompis... Mmm jättekul att ta hem folk i denna jävla mess som är.. Men han bryr sig inte! Fattar inte ... Hatar denna lght, o då menar jag verkligen hatar. Litet råtthål är var det är. Som nu, ska dom sitta i vardagsrummet, jag menar .. det är inte så kul för mig o sitta där mittemellan när dom pratar o umgås.. Näe så jag sätter mig väl i sängen med datorn då ! SUCK !! Ge mig en ny lght !! Inge bitter heller, nej nej .. men man tröttnar ju !

Undra vad jag ska fördiva tiden med ikväll då ? jag vill ut, men ska åka till danmark imorn o då vill jag inte va varken bakis eller trött. Det sistnämnde kommer jag va ändå, det är man ju jämt.. Daniel o hans kompis ska ut o käka o dricka nån öl.. Hmm! Kanske blir det Lets dance o bara njuta av lugnet här hemma i röran ?! Ahh så får det bli :)

Lär passa på att gratulera min stora lillasyster som fyller år idag också :) Hela 19 år.. Fan vad gammal en annan börjar bli. Hua!! Grattis bästa Evelina, hoppas presenten blir bra ! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback