Dagisnivå

Sitter hemma i soffan, kollar på kvällen är din. Fan vad blödig man är! Får tårar i ögonen när dom överraskar alla som ska få vara med i programet. Känslig tjej!

Det finns några saker som sårar mig så sjukt mkt, det är skitsnack som är helt obefogat och när vuxna människor beter sig så fruktansvärt illa mot andra. Fan blir så ledsen o arg! Mest besviken.. åhhh, varför skulle det bli såhär?
Jag hade så mkt högre tankar. Jag trodde verkligen att allt skulle lösa sig om vi bara hade lite is i magen. Men nu vet jag vart vi står, tyvärr..

På onsdag åker jag hem till Torsåker, orkar inte med livet här nere. Tar alldeles för mkt tid o energi ! Åker tillbaka ner hit på måndagmorgon, då äre raka vägen till jobbet. Sen får vi se vad det blir utav mitt liv!

Dra åt helvete vad sur jag är ..

Harebratackhej!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Dags för en dejt och lite pepptalk snart hör jag. Skönt att du ska hem till Tors snart, det gör mycket att få komma hemhem :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback