Onsdag

Jaha, då var denna dag snart till ända. Veckorna bara flyger iväg! Hoppade in o jobbade lite extra idag mellan 09-15, skönt pass :P Sen trotsade jag latmasken o åkte raka vägen till gymmet o stod 45min på crosstrainern, hade noll energi o motivation men höll mig kvar hela tiden !

Påsken närmar sig, kul för er som inte jobba i butik som får lite extra ledigt :P En annan jobbar på i vanlig ordning, lite kortare dagar men ingen extra ledighet här inte. Har dock inga som helst planer, o skulle säkert inte ha det även om jag va ledig heller så det spelar ju ingen roll ! Får ju spendera helgen med goa människor på jobbet, o det är guld värt :)

Annars så händer det väl inte alls mkt, aw;n med jobbet var jättetrevlig/rolig :) Blev dock alldeles för mkt av det goda för mig. Skulle kunna kalla mig svampen härdanefter. Undra när man ska växa upp? Börja bete sig som en vuxen o sluta tro att man fortfarande är 15 bast o har första fyllan. Jisses! Men, vi hade trevligt o superskoj o det är ju huvudsaken! Trivs allt bättre på jobbet, har alltid trivts men nu blir det bara bättre o bättre. Käns hur bra som helst! För första gången på väldigt länge är det roligt att gå till jobbet igen! Den känslan är lovely !

Nu sitter jag med Ricinolja i håret, guds gåva måste jag säga! Mitt hår har blilvit tusen gånger bättre sen jag börja använda det. Inga kluvna hårtoppar o sammetslent :) just love it! Plus att det har växt en hel del. Tummen upp för det (Y). Ska snart gå o duscha av mig alla basilusker som är kvar sen gymmet .

Appropå ingenting, hade världens hemskaste mardröm inatt! Har haft en klump i magen hela dagen pga detta. Först dog morfar o i samma veva så blev mamma uppäten av zombies o några dagar efter det så somnar Evelina o hennes pojkvän Thomas in bara sådär. Var en superjobbig dröm med massa känslor! Vaknade av att jag låg o grät o knappt kunde andas. Fyfaaaan! Lära dra iväg ett sms både till evelina o mamma för att höra att dom levde. Värsta drömmen ever!!!

Annars är det somvanligt massor med tankar o funderingar i mitt lilla huvud, men idag väljer jag att inte ta upp det här. Jag har en hel del beslut att fatta, så allt är i vanlig ordning.

Glad påsk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback