Torsåker

Ligger hemma i sängen, har inte gjort ett jouta idag. Förutom att suttit på ett tåg i 5timmar förstås :P Farmor kom förbi en sväng, älskar min farmor <3 Vi satt o prata om livet, minnen, framtiden o bara hade det mys!
Inte varje dag man får sånna fina stunder med henne nuförtiden!

Hade hoppats på att få ha Nelly en sväng, men det gick inte. Håller tummarna för att det går att lösa på fredag, kommer ju bryta ihop annars. Nu när man mår som man gör är hon den enda som kan få en på gott humör, lite därför jag åkte hem. Men det är struligt nu, inget blir som man vill.. En vanlig dag i Emelies liv dvs..

Har lite småsaker som ska göras under dessa dagar, ska få in en dejt med Johanna. Sen ska jag träffa de andra tjejerna på lördag förhoppningsvis, Sofie kommer hem från London på fredag. Kanske gör vi ett besök på Church street o fortsätter ut i natten sen? Det visar sig. Mormor ska jag också gå upp o hälsa på, inte pratat med henne sedan morfars begravning. Bävar mig lite för att gå upp dit, är så tomt utan morfar.. Stackars mormor!

Nä nu ska jag nog hoppa in i duschen, mamma o pappa kanske kommer med en v50 sen :P eller den skulle på autogrejs innan iofs, men under helgen kanske vi är en bil rikare.. Eller vi o vi, mor o far iaf :) Evelina är på G hem från Studentkryssningen också, hoppas hon haft det grymt. Det hade vi! hellyeah..

Ha det bra, hörs , hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback