BESLUTSÅNGEST AB

Har precis bokat en klipptid, är såå sugen på att klippa av mig det o köra på den gamle hederliga pagen som alltid återkommer. MEN vet inte om jag vågar, dels för att jag aldrig klippt mig hos personen i fråga tidigare men också för att jag är så rädd för att ångra mig, blir de bra så ångrar jag mig ikke för jag vet ju hur jag ser ut i frisyren :P Men man är väl alltid lite tveksam att klippa av sig håret när man sparat ut det, för ingen nytta :)
 
Sen så är jag supersugen på att gå tillbaka till mitt mörka hår, har kollat igenom massa bilder o känner att det är brunett som jag ska vara :) Blondie är en fixide för att få testa på något nytt. Men frågan är ju vilken typ av brun, har ju haft så många olika nyanser, röd/brun , svart/brun, mörkbrun, ljusbrun osv.. HMMMMM! Åh vad svårt de ska vara!
 
Jag som kämpat med att få ut håret, att få håret blondt o som alltid när jag är så nära så blir jag sugen på page o mörkt igen. Mest äre väl för att jag inte orkar fixa håret, med page är frillan fixad efter plattningen :)
 
Vad tycker ni?
(Snälla säg page, för min klipptid är 14 o när jag ser era kommentarer så har jag redan tagit ett beslut ;) )
 
Lång page med rött hår.
 
Lite kortare page med mörkbrunt hår
 
 
 
Mellanlångt hår med brunt hår!
Just nu ; mellanlångt blondt hår
 
 
 

Kommentarer
Postat av: sofie

lång page med rött eller en mörkare nyans! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback