Lunchar..

Hejhå vad längesen de var jag skrev några rader nu! Kanske på tiden..
 
Har börjat jobba igen efter 3 helt underbara semesterveckor, första veckan var jag väldigt rastlös o gjorde inte alls många knop medans Daniel fixade i hallen så nu är hela lghten (förutom sovrum) rustat o klart. Lite småfix bara men det blir lite efter som. Superfint är det nu iaf :) Duktig min kille! <3
 
Veckan i turkiet var bäst ever, åh de var så skönt. Sol o värme, precis vad vi behövde. Kan verkligen rekomendera Gumbet till flera som vill åka o bara ta det lungt, men också om man vill festa till det. Fanns liksom nått för alla o turkarna var inte alls "på" vad gäller shopping osv. 50 grader som mest, trivdes som fisken i vattnet.
 Åh jag vill tillbaka!! Underbart somsagt.
 
Sen var vi på hemmaplan några dagar, mkt uppskattat :) Träffade Nelly, lunchade med Pauo o Sandra, spelade bilbingo med mamma o hade lite kalas med mormor o farmor ! Daniel har fått hängt med på mina grejer i sommar, men så blir det när man bor 50 mil från nära o kära :D Får han allt offra sig lite ;)
 
Bruce Springsteen ägde, liseberg var supekul ( as usual), träningen går sisådär (men snart så) , 4/5 delar av familjen är på västkusten nu så i veckan blir det Supermatch på Ullevi, o sen massa mys med systrami o kvalitetstid med mor o far i husvagnen :P
 
Går in på andra veckan på jobbet nu, rullar på i gött tempo. Mkt kunder o mkt som ska fixas, älskar när det är mkt o göra. ( iaf när jag kan hantera det ;) ) Skolstarten är i full gång, rean är på sluttampen o nya varor kommer hela tiden. Men det är så gött o gå in i ett säsongsbyte med massa nya varor o butiken andas Nytt o fräscht :) Längtar lite till alla höstjackor dimper in o för att inte tala om Vinterkonfektionen :D Wiiie!
 
Nä, nu ska jag återgå till butiken.. har ju inte hur lång lunch som helst ;)
 
hattigt inlägg, men så får de bli!
 
Haregott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback