Dan före dan före dopparedan!

Vet inte om rubriken stämmer, men det är så jag får det till iaf :p

Sitter på bussen, dags att jobba lite :) Förhoppningsvis blir det en smått kaotisk dag, önskar mycket folk o hög budget. Vi har förlängda öppettider denna helg, 10-20 både lördag o söndag. Hellre det än 10-22 som viss köpcentran kört i veckan. Nu ska jag in o räkna kasaan från gårdagen o sen avnjuta en god frukost i trevligt sällskap.

Känns lite stressigt att inte vara ledig såhär dagarna innan jul, fast vi ska ju inte vara hemma på julafton så jag vet inte var den känslan kmr ifrån. Iofs så blir vi hos oss på juldagen, vet inte ifall vi ska käka eller om vi bara bjuder på lite glögg. Blir sånt projekt m mat o sen ska vi fixa allt på tisdag isf, det blir stress.. o dyrt.. Hm! vi får se, men dags att bestämma sig snart :p

Nu åker jag snart över bron, ni vet vad det innebär. Ha en bra lördag gott folk!

kram




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Snygg bild!!!
Ska bli skoj att träffs på juldagen, ser fram emot det :) vad sägs om onlinepizza? inget jobb och var och en köper de man vill ha ;) inga krångel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback