Försenat julfirande

Sitter hemma i Torsåker på Ängslyckan, kollar lite på hockey o andas ut efter en mycket bra dag.

Började med att hämta hem Nelly som vi fick låna av Andreas, lilla julafton här hemma med massa paket o mys med hela familjen. :)

Jag fick precis vad jag önskat mig o är supernöjd. Snyggaste One piecen av Systrarna, den bor jag redan i samt en nagelförlängning! Fantastiskt, som jag tjatat om det. Äntligen blir det av!
Sen fick jag fiina glas av mamma o pappa, supersnygga o praktiska typ dessertglas :) fick även boken om Peter Rätz aka Frank Wagner, presentkort i valbo o strumpor. Av Nelly fick jag den årliga bildkalendern :) Tuuusen tack!

Jag ser fram emot morgondagen, då kommer det massa fina människor hit o ska fira in det nya året med oss! Blir trerätters o massa skitsnack,vin o raketer. Behöver jag ens nämna att jag längtar? :p

Nu blir det varma mackor o sen ska jag fortsätta mysa i min OP med familjen.

Puss o kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback