Nedräkning

Ah, som rubriken lyder så är nedräkningen i full gång :) Imorrn gör jag sista dagen på jobbet för tre veckors tid!
Ska bli såå underbart med semester, en riktig semester. Min första :) Visst har man haft några dagar här o där tidigare, men aldrig tre veckor i rad. Rena sommarlovet ! Fantastiskt. Hoppas på bra väder, trevliga aktiviteter o mycket avkoppling.
 
Om en vecka drar vi till Turkiet o Gümbet också :) Kan inte beskriva med ord hur underbart det ska bli! Sola o bada, umgås o bara vara jag o Daniel ! Åhh så jag längtar.. Lyxigt att komma hem o ha två veckor till. Ihh! Vi har inte så mkt mer planerat, kommer göra lite spontana grejer bara.
 
Johanna o Marcus kommer ner en sväng, om det löser sig med övernattningslghten. Hon som har hand om det vägrar svara i telen, på mailen eller hemma.. Jag menar, jag förstår att man kan vara iväg på semester elle liknande men då måste man kanske fixa någon annan som sköter hand om det sålänge.. Speciellt i dessa tider. Jag blir toookig på sånt!
 
Igår bokade jag biljetter till matchen den 8augusti också, 4st.. två sitt o två stå! Har en biljett sen tidigare så blir nog till att sälja dessa. Finns det någon intresserad så är det bara att höra av sig! Jag säljer det för samma pris som jag köpte, är intresset stort så får det väl bli högst bjudande. Men jag är inte ute efter nå extra pengar. Mamma hade fyra biljetter o visste inte vilka förutom hon som ville gå, så därför köpte jag några extra så att ingen skulle bli utan..
 
Idag rev jag av ett pass på crossen, jävlar vad jobbigt det var.. Fan vad jag tappat senaste veckorna! Jag var i ganska bra form, innan jag åkte hem på ledigt o tappade allt.. Men nu får jag skärpa till mig.. Känner mig konstant trött, magen börjar göra ont igen o jag känner mig svagare rent fysiskt.. Har aldrig mått så bra i kroppen som under de månaderna jag verkligen låg i o träna regelbundet. Det är väl ett väldigt bra tecken!? Man määrker verkligen skillnad nu när jag inte fått in rutinen igen. Snart så är jag back on track! :D
 
Nä, nu ska jag avrunda min novell här.. Ha det gott alla goa o glada ! :)
 
Pussokram :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback