Semester

Yes, då har både jag o Daniel gått på semester. eller måndag om man ska vara noggran :p jag är alltid ledig på fredagar o just denna helg äre min lediga !Sweet med semester iaf. Får se vad vi hittar på i helgen o veckan .. Idag har det varit en sån dag då jag bara vill packa väskan o åka hemöver. Träffa Nelly! <3 Känns super jobbigt att inte veta när vi får träffa henne.. Löser sig säkert, men saknar min lilla tokfia! 
 
annars händer det inte mkt, varit ner på gymmet, gick väldigt tungt. fattar inte!men jag har ju faktiskt ett tyngre motstånd än tidigare så det är väl kanske inte så konstigt ändå :p Sen tog jag tag i tvättberget, jisses va tvätt! men nu är det rent. Gick även förbi solariet på Daniels initiativ, då han vill slippe bränna sig så ordentligt i Turkey. Jag tackar ikke nej :) 
 
Nä nu ska jag avrunda o gå o duscha av mig all svett o recinolja!

Kommentarer
Postat av: Erica

Kommer du hem något i sommar ?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback