Dagen innan dagen före..

Befinner mig sedan i fredags på hemmaplan, Torsåker :) Synd att dagarna bara försvinner förbi, hinner inte alls med det som jag egentligen vill men tur jag kommer hem på ännu några semesterdagar om inte allt för många veckor.
Vädret växlar, men det är ju bra på sitt vis också för annars hade jag velat strandsätta mig i en solstol o inte röra mig en meter :P Nu har det spruckigt upp, men ändå sitter jag inne i soffan. .

Har varit med mamma till sandviken o handlat inför Evelinas student imorgon.. Mkt som ska göras! Hoppas hon uppskattar all tid som läggs ner för att det ska bli så fint o bra som möjligt :)

Annars har jag inte gjort spec mkt, Daniel åkte med upp i fredags o hem i söndags.. Vi var mestadels hemma på Ängslyckan, men blev bjudna på supergod mat hos Johanna o Marcus i lördags :) Grillade revbenspjäll, mumms!
 Marcus han kan han :D Jättetrevligt!

På torsdag morgon åker jag tillbaka till fina göteborg igen ( ah på sommarn äre faktiskt helt OK att bo i stora staden) ledig tom fredag så ska nog hitta på nå skoj på torsdag när jag kommer ner. Hoppas vädret håller i sig! eller ja, det väder som vi i Torsåker har just i detta nu :)

Nää, nu ska jag gå o göra ngt.. Vad vet jag ej! men kanske bara sätta sig på trappen i solen o njuta av lugnet som blev när mamma o pappa åkte iväg o fixa björkar :P

Ha en super bra kväll i fotbollsyran!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback