Visdomstand,sjuk el trött?

åh.. idag har det ikke varit en bra dag. Vaknade av att jag hade ont i kinden, måste ha bitit mig inatt. Men smärtan fortsatte under hela dagen o eskalerade liksom, men kan inte bestämma mig vart det gör ont. är det i tanden el halsen, kinden eller käken? det gör ont överallt! Kan ju inte bli sjuk nu, är helt slut i kroppen o trött.

Fram till imorse såg jag så himla mkt fram emot onsdag, min lediga onsdag, tills jag kom på att jag tagit åt mig att jobba då. heldag! grattis Emelie :p

men, jag har haft en bra helg iaf :p eller fredag åtminstone. Liseberg m erica o Nelly :) Vi åkte lite karuseller, åt mat, kolla på isshow, gick runt o bara myste.. i regnet :) men de gjorde inte så mkt att de regna, Nelly va supernöjd o då är moster nöjd :D

Nä, nu ska jag snart gå o sova.. förhoppningsvis så vänder min dåliga dag nu när Mitt liv är ett skämt börjar, älskar de programet!

Ha de gottis!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kan vara visdomstand, jag har huxflux fått 3 stycken som sticker upp och värker emellanåt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback