Kaffe..

Inte varje dag man slänger in ett inlägg från jobbet, men idag kände jag att tiden fanns :) Har lunch fram till 16.30, så jag har några minuter på mig. Sippar lite kaffe (vuxenpoäng) o käkar en clementin ! Gottis i munnen :)
 
Går mot ledig helg, wounderbart! Sanna kommer imornkväll, ännu mera wounderbart ! :D Shopping med utgång på lördag, kommer lite löst folk hem till oss på Nordanvindsgatan ;) Får se hur det utvecklar sig! Blåbärshots är ett måste iaf, här ska firas !
 
3 timmar kvar av dagen snart, vääldigt lungt på jobbet men trots detta har det spinnat på ruett bra ändå! Haft en BSP-vagn o pula med, lite HelloKitty buffar o fina balaclaver har jag hängt upp :P Mysigt siddu! Får se om det blir mer kunder nu efter 17, kom o köp jackor ! :) Sviinkallt imorse, fast jag gillar det. Frisk luft är som godis för själen!
 
Ne, nu ger jag upp! Några väl valda ord blev det iaf :D
 
Hoppas Ni får en underbar helg!
 
PUSSOKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback