Mycket sen senast..




Oj vad mkt skoj jag har haft sen senast jag skrev, en tripp till kungliga huvudstaden o möte med Sanna :) Superkul o otroligt efterlängtat ! Underbara människa, alla skulle ha en Sanna Nyström i sitt liv ! Vi drog på gröna lund där det var Rockbjörnen Live, det var vi o kändisarna där. Mysigt ! en annan kunde ju inte koncentrera sig på annat än kändisarna som strosa runt o åkte karusellerna :P Vi åkte också en massa, o de var kul. Men mkt roligare som liten :P
 
På torsdagen så mötte vi upp systrarna Jöns på centralen, usch o fy vilken hemsk stad o centralstation! Här kom jag underfull med hur mkt jag uppskattar lilla fina Göteborg ! Stockholm är bara blä, panik, ångest o svordomar :P Men vi strosade lite o letade upp Hotellet, lämnade av väskorna sen drog vi o käkade o laddade upp inför kvällens konsert :P Lady Gaga var grym, riktigt bra! Över förväntan :) Sen gick vi hem o sov, inte uppskattat av alla men det är bara att inse att man inte är samma festprisse som förr.
 
Har varit hemma i Torsåker också, vi hade planerat en liten överrasknings middag för Pauline som gift sig tidigare i Augusti. Sofie o maya hade gjort supergod plockmat o Pauo blev superöverraskad när vi plingade på dörren :) Vi åt gott, umgicks o pratade långt in på småtimmarna ! De va mys.
 
Underbar att ha fått tagit igen lite tid med Nelly också, livskvalité :) Vi hade trollparty i skogen medans resterande sällskap fiskade, sen kom hon ner på söndagen o skulle vinka av mig på tåget men väl nere på perrongen kom det inget tåg. Då har jag bokat fel dag! Typiskt.. Hem o stressboka en ny biljett senare på eftermiddagen, tur det gick ett tåg. Men desto mer tid fick jag med Nelly :P
 
Har jobbat nu måndag-tisdag, är alltså ledig idag. Skulle tagit tag i träningen idag, men jag orkar inte. Har ingen motivation eller energi övers till träning, även om jag vet att jag skulle va såå nöjd o glad efter ett pass! Fan vad lätt man tappar.Jag behöver verkligen, som jag sagt sååå många gånger förut, ta tag i mitt liv. Träning o kost, gå ner i vikt. MEN jag vet att det är ingen annan än jag som kan göra något åt det. Detta eviga tjat! Insperation, motivation, energi, träning, mat, vikt, utseende, bla bla bla !
 
 








 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback