Plötsligt händer det..

Idag var dagen kommen, dags att besöka gymmet igen efter några veckors uppehåll ! Såg helt annorlunda ut sen jag va där senast, en helt ny våning m bara kondition o hantlar :) De va tjusigt! Körde lite på crosstrainern, men shit vad jobbigt det var! Plus att det ställde sig två hunkar på varsin sida om mig, herregud då vill man ju bara dö :P Körde 30min o kom prick 2km o förbrände lite mer än 400kalorier, sen gick jag på hantlarna men jag kan ju knappt några övningar o det känns som alla står o tittar snett på en.. Nu bad jag systeryster om hon kunde sätta ihop ett träningsprogram till mig som jag kan köra några gånger, får se hur snabbt man får det :P Hon är ju inte den snabbaste hästen i hagen ;) Får man se vad hon går för som PT!
 
Appropå PT så står jag o funderar dagarna igenom om man inte ska köpa sig några timmar för att få den där sparken i arslet, och för att komma igång med övningar osv! Vet inte varför jag tvekar egentligen, man får ju se de som en investering men jag kommer väl skämmas ihjäl om jag ska träna med ngn annan, så otränad som jag är...
 
Jaja, nog om det.. Vi går mot en jobbhelg som jag ser väldigt mkt fram emot! Förhoppningsvis fullt ös eftersom vi kommer köra en rad olika superduper erbjudanden :) Håll utkik!
 
Annars händer det inte mkt, inväntar Daniel o sen ska vi åka o handla mat . Idag blir de fläskpannkaka :) SOM jag längtat efter det, o imorrn vankas de ngnslags köttgryta o förhoppningsvis potatis till det :D Mumms!
 
Nä, nu ska jag avrunda :) Ha en toppen onsdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback