Tossdag

Yes, nu går jag mot ledig helg :) Ett ynka pass kvar, men va sega tossdagar brukar vara. Måtte denna va ett undantag! är förbannat trött o seg..

Imorrn flyger jag upp till stockholm o sanna, där möter jag upp Sara som kmr från Norge o Linda från Örebro ! Mirja o andersson dyker också upp förmodligen, snacka om forshagareunion :) Så himla kul. Finner inga ord! denna helg är så efterlängtad. Vi har sedan deras student -07 försökt pusslat ihop en helg men aldrig fått ihop en då alla kan. Det är aldrig försent :D Bättre sent än aldrig!

Står i valet om jag ska köpa nya skor idag el ej, har hittat ett par snygga boots m nitar på din sko som jag är sugen på. Precis min stil :p eller om jag ska unna mig dom i sthlm. haha!

btw. inatt när daniel snarkade som högst o jag inte kunde somna bestämde jag mig! I mars månad är det jag som pallrar mig ner o tar mig an en PT. Mars April Maj känns som bra månader för det :) Jag är grymt motiverad men klarar inte skiten själv. Det må va sviiiindyrt! men jag får se det som en investering för efter sommaren (om allt går som jag vill) så kommer inte det vara på tal.

kom på att det är sista feb idag. haha! Blir Nordic på måndag (el imorrn om de hinns med innan flyg o kolla upp alternativ ;) ) Snabba bud, men så länge man skjuit på det.

Ha en grym dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback