Går mot ledig helg!

Som rubriken lyder så är det dags för en ledig helg, denna helg ska jag njuta o ta det lugnt!

Har varit hemma två dagar från jobbet. Natten till måndag o söndagskväll hade jag sån fruktansvärd mensvärk! Visst att man brukar ha ont men inte alls såhär, mådde illa o hade jätteont i knäna. O tisdags stannade jag också hemma, lite sömn, orkeslös o fortfarande ont. Sjukt att man ska behöva va hemma från jobbet pga det! men what to do?!

Idag är jag på plats igen, lika trött o orkeslös men ingen smärta!

Imorgon är vi bjudna hem till Pernilla o Rikard på mat&prat :) Ska bli trevligt! Sen kmr Evelina på kvällen o ska bo hos oss. Erica o simon kmr ner o ska hälsa på simons familj o då passar lilljönsson på att åka med. Superkul ju :) Blir lite shopping o god mat.

Appropå shopping, var in förra fredagen o köpte ett par byxor från Gina som jag letat o suktat efter så länge! Men, blir så ledsen när jag sätter på mig dom o fem min senare så får man gå o dra upp dom.. Då köpte jag en storlek mindre, ännu mindre skulle jag inte få på mig. Vad gör man då? Hela kvällen i lördags gick åt till att irritera mig på att dom hela tiden hasa ner. Det är ellie byxan, men dragkedja.. Suck! Någon annan som har samma problem? haha

jaja! nog om det :)

Ha en toppen daag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback