i luften

yes, äntligen sitter jag på flyget mot Göteborg :) borta bra men hemma bäst! haft en superrolig helg m mkt skratt i fina vänners lag. Vi har ätit god mat, gått på stan, druckit vin, dansat o bara haft skoj :)
har suttit på arlanda sedan 16 då Anderssons flyg gick i den tiden o vi passade på att få skjuts. Såg ena halvan i Jedwards, dryga människor som skrek,klappa händerna o for runt.. idioter tänkte vi, men sen såg jag att de va nått bekant m killen i grönt. När jag sen kolla på aftonbladet va det ju han, o det stod att de varit kaos i sthlm pga detta :p haha!

Nu längtar jag hem till min sambo, ska hem o krama han i massor ;)

Nä dags för landning.. sjukt, man hinner knappt sätta sig till rätta innan det är dags att gå av planet igen. fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback