Ljusare tider

Ah va gött det är när solen visar sig! man blir så mkt gladare o på nått vis lite lugnare i själen :) Superskönt även om de fortfarande är kallt.

Idag va jag ner o skrev in mig på en körskola! inte en dag försent :) Nu är det bara att bestämma sig för ett paket o sen tuta o köra.

I samma vända besökte jag gymmet o hade en konsultaion med en supergullig tjej som heter Malin o jobbar som PT. Vi bokade in ett fystest nästa vecka o får sen se hur vi går vidare m vårat samarbete :) Hursom så känns det riktigt bra att o skönt att ha fått tillbaka lite energi o motivation till att ta tag i saker.

Har en lång o tuff resa framför mig, både vad gäller träning o körkort men vad kul det ska bli! :)

Nu ska jah möta upp Johansson för lite mat o prat!

Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback