Duturutu

Jaha,ännu en dag är snart över. En dag nämare jul, sen dag närmare nyår, en dag närmare forshaga och ännu en dag närmare min 18års dag :) Thjiooo . 20juli smäller det.. Men innan dess ska vi ha sjukt kul i forshaga, och på Peace and love , usch .. längtar som fåååå tills att få sätta igång o ha skoj med "skolfolket", terminen som är kvar nu ska bli den lätt bästa någonsin ! eller hur Sara ? Första festen efetr lovet ska bli en såndär " Supa tills vi stupar" fest .. ohjaa, jag är taggad som fan!

Idag har jag jobbat, 9-18. De har gått bra.. Ohh, Mr Haga kom in .. Sändra , deru ;) Haha .. Han som man bara sitter o väntar på ska kliva in i butiken .. ett "Halloj" klämde jag fram medans jag sprang runt som en styckad hörna o flamsa.. hihi.. sen var min dag fulländad ..

Nu, ja här sitter man som aldrig annars .. Pratar med Johanna på msn, sen ingen mer.. Men de kommer väl..

Igår satt jag o planerade tsm med Marcus vad som händer efter min student, nu är allt klart iaf .. :P Först ska jag o Sara till Norge o tjäna fett med pengar, sen så sticker jag till Afrika med Marcus o alla pengar jag tjänat i Norge ska jag köpa massor med sovenirer för till Sara o massor med vykort.. Sen ska marcus o jag även till spanien, undvika barcelona, (om de är nu där det ligger) , sen till Rom, romantikernas stad :) haha .. Så, det måste juh ta ca 1år de där.. Sen ska jag börja jobba påriktigt,stadga mig och skaffa barn. En kille o en tjej, annars får det vara ;) Min lill flikca ska jag döpa efter min farmor Gudrun, kankse blir mellan namn bara , de visar sig .. Sen min lilla son ska heta Liam .. :P

Evelina frågade nyss, " Vad får du allt ifrån Emelie, hur vet du vad du ska skriva?" .. Hja, svaret på den frågan blev, " De bara kommer, flyger tankar o allt när man sitter här". så fruktansvärt roligt o bara få skriva ner de man tycker,tänker o känner.  Sen att någon sen vill läsa de, de fattar jag inte .. hahaaa

Promme ikväll, kl 21.00 vid ica :D

Imorrn, maskerad.. ska dock inte gå.. orkar inte jobba på fredagen då.. DÅ BLIRE FEST ! :) YEHA !

Sara, LX o Sanna, kom hit :) kolla på film käka cirre med dipp ;P mumms

Kommentarer
Postat av: sarara

emelie......



.....Du vet väl att jag älskar dej??

Postat av: Robban

Klart att det blir bästa terminen ever :D
Kul att se att nån vet vad man vill i livet :P Själv har jag ingen aning om vad som händer efter studenten..
Jag vet vad du menar med att det bara kommer när man skriver, kolla min bolgg bara ;)

2006-12-20 @ 21:23:49
URL: http://r0bban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback