Tankar

Sitter man här idag igen , sällan .. Är helt fast vid burken då jag är hemma.. fast finns juh inge vettigare o göra.. Går bara runt o tänker annars, orkar inte med tankarna... Saknaden är för stor ! Alla minnen vi har tillsammans. Hur ska vi klara oss utan varandra ? Vi bor juh nästan ihop. Tankarna flyr genom huvudet, vad ska hända efter studenten då årets treor tar den? vad ska jag göra. ? Vem/vilka ska jag vara med? Jag får panik, jag vill bara fly.. Vill inte vara med om studenten, kommer dra ifrån forshaga under den tiden o komma tillbaka då allt lugnat sig, då allt folk har dragit, för att suga in att jag aldrig mer kommer att få se vissa människor, att jag inte kommer få gå på samma skola som dessa undebara människor, för de är vad alla är, underbara ! Vad ska jag göra utan mina sporthandelstreor som jag ser upp till så mkt ? Alla hundtreor som jag festar så ofta med och alla killar i fisketre som är så sjukt coola ? 
Herregud ! Vad fan ska jag ta vägen?
nej, nu orkar jag inte tänka på detta mer. Jag får helt enkelt ta en dag itaget. men dagar som denna kommer tankarna om studenten, dom går inte att ungå. ..

Idag har jag jobbat. Det har varit kul, som alltid iofs . Det var ganska lungt, men tillräckligt med folk för att vara första dagen man jobbar på ett tag. Ska bli skönt o få en löning sen . :) kommer juh inte att bli dålig iaf .

En dag närmare jul också. Snön har lagt sig som ett litet täcke åt den hala vägen här hemma.. Känns skönt med lits snö.. kanske blir en vit jul ändå? men dumt o hoppas för mycket.

Precis kommit hem från en promenix med Sändra, vart inte så lång. Men promenad som promenad. haha. Vurpan Sändra .. mohaha .. " Det är jobbigt o gå o spänna sig hela tiden så att man inte ramlar " , "men slappna av då, så halt är det inte" ... " Ahoch" .. Sändra, du är klockren !  asg !  " Hon kan ta o hoppa upp på sina apostlar .. :)! "
Jag o sändra har även en årsdag from idag, 8juli, apostladagen :) KLOCKREEEN !

Msn lockar, mina kompisar.. Nya som gamla ;)

Kommentarer
Postat av: sarara

tänk inte på studenten nu emelie å va som ska ske efter..ta dagen som den kommer å njut av de stunder vi har nu:) de löser sig, de gör de alltid! å vi försvinner ju inte ur ditt liv precis! vi finns ju fortfarande kvar! å sen ska vi ju te norge, de kommer bli kanon! å ja kommer o hälsar på dej skitofta så vi kan dra på krogen!:D ...framtiden är då, det är NU vi lever=) you´re best and I love you!

Postat av: Robban

Ta det lugnt Emelie, det är över ett halvår kvar, men än en termin till vi tar studenten.. Vi får se till att ta vara på den tiden som är kvar och ha så kul vi bara kan. Sen när vi har gått ur så kan jag eventuellt kanske komma och hälsa på någon gång om det skulle kännas uppskattat, men än så länge är det många dagar kvar att ha roligt på!
Jobba lugnt och gå försiktigt :D

2006-12-20 @ 00:23:04
URL: http://r0bban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback