Working 9 to 5

Återigen en torsdagkväll.. Känns som om de vore igår jag låg hemma på sängen i Forshaga och tänkte,
 " detta är sista gången på tre veckor jag ligger här, sista gånger på tre veckor jag får träffa de underbara folket på skolan" . Och nu har det redan gått en vecka. Helt sjukt vad tiden går fort. Imorrn har jag haft jullov en vecka, och nu återstår bara mindre än två veckor kvar .. Om en vecka ska jag träffa Sanna,Linda och eventuellt Sara, förstår ni om jag längtar ? . Vill bara att veckan ska gå nu, snabbt,effektivt och smärtfritt.
Men varför skulle den inte göra det ?

Idag har jag jobbat 9-18, tredje dagen. Och lika kul som innan. Har dock varit otroligt lungt för att vara dagarna före jul, men imorrn är de löning och fredag, så då kommer det nog vara lite körigt. Det jag är besviken på just nu är att vi inte arbetar i tomteluvor, de var juh så fint förra året ;) Alla som jobbade gick runt med tomteluvor, hur charmigt är inte det ? Det hör julen till.. Imorrn jobbar iaf jag mellan 09.00-20.00 .. Kommer bli en intensiv dag. Sen jobbar jag 9-19 på lördag.. Sen är jag ledig söndag, för då är det julafton .. Shiiit.. Säger juh att tiden går fort!  Men de är bra, bara den går sakta när vi kommer ner till  Forshaga, så vi hinner ta vara på den tid som är kvar :)

Mitt hår bara hänger rakt ner . så tråkigt ! Känns som en plattfotad hästman..

Vart är alla roliga på msn då ? okej, Sära är här.. :D De duger iofs gott o väl.. hehe. My love, gött o höra din underbara stämma.. skrattar alltid lika mkt .. :D LOVE YOU MY FRIEND !

^Åh vad jag saknar Sanna, pratade med henne idag .. måååh ... ge mig ! "Vill ha dig i mörkret hos mig". Synd att din dator pajjat, annars skulle vi kunna prata om så mkt på msn, men men .. Vi får ta de under julfikat ist :) åh vad skoj de ska bli ... !

Har solat idag också, de var skönt.. men 12min var lite fööör lite ... fick ingen färg, men men... tanken som räknas ;D

I follow you and you follow me ..

MUSIK IS THE SHIIT !

Vart är känslorna ? vart är tankarna ? vart är du ?

If i used to loved you baby, it iant nothing like im, loving you now !


Kommentarer
Postat av: sara

appropå hår..

MIN MAMMA KOMMER TVINGA MEJ TILL FRISÖREN :| heeeeeeeeeeeeeeeeeelp..


saknar dej.. känner för att ligga i din säng emelie o prata lerduvor;)

Postat av: Robban

Lång dag idag da.. Men nån måste ju jobba och det är schyst att du ställer upp Emelie :P
Tiden verkar iaf gå fort när man jobbar hela dagarna så jag funderar på att prova det jag åxå.. fast jag får väl julstäda hemma lr nått istället ;)
Förlåt att jag inte var inne igår kväll, men Edward hade det så mysigt...

2006-12-22 @ 11:53:45
URL: http://r0bban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback