Booring

Namn: Anna Emelie Jönsson
Piercingar: Nej
Tatueringar: nej, men massa ärr, ränkas det ?
Längd: 166,5 (?) lagom lång iaf
Skostorlek: 39
Hårfärg: Mörkbrun/svart med ljusbruna slingor i underhåret
Fräknar: Då jag solar, så jaa.. några finns nog
Motto: klassikern : Behandla andra såsom du vill bli behandlad själv
Önskar du att du bodde någon annanstans? Just nu, nej , men vill ha alla vännerna på ett o samma ställe.
Tycker du att du är attraktiv? absolut, vem kan säga nej till en sånhär skönhet ? ;) haha.. NOOT 
Dricker du?
jag dricker inget förtillfället, men annars ganska mkt vatten o lite alkohol
Använder du droger? Näh, aldrig o aldrig kommer jag att göra de heller
Röker du? Nej! testat, men inget för mig.
Vilket schampo använder du? just nu på hemmaplan är de Palmolive för färgat hår, annars VO5
Vilken parfym använder du? Britney Spears - Fantasy, men just nu Escada - Paradise
Vad är du rädd för? årets student
Gillar du att tvätta? ja, de är då man får tid för att tänka och städa
Gillar du berg och dalbana? Älskar alla karuseller


Senaste?

Filmen du hyrde? oj .. nån beck film tror jag.
Filmen du köpte? Alfie , med Jude Law
Låten du hörde: Alanise Morissette - Your House
Låten du hade på hjärnan? Lasse Lindh - Radion spelar aldrig vår sång
Låten du laddade ner? kommer inte ihåg..
Personen du ringde? Erica
Personen som ringde dig? Erica
TV-program du såg? Despret housewifes
Person du tänkte på? Marcus

För eller emot?
Långdistansförhållanden?
 aldrig provat, men kan fungera.
Utnyttja någon? beror på varför.
Självmord? osäker.kan förstå att man vill begå, men taskigt mot alla dess anhöriga
Ungdomar som röker? TÖÖNT !
Använda droger? emot
Köra onyktert? Never, men åkt i en bil där den som körde var onykter.
Förhållanden? just nu vet jag inte .. men kärlek är aldrig fel ! :)

Favorit?

Mat: Kött.
Låt: Lugna favoriter, Lasse W, Lasse Lindh, Alanise Morrissette, Mika,
Sak att göra:  nu ? sitta vid datorn o sen klä på mig, nyduschad.
Sport: att utöva: Innebandy , att titta på : Innebandy,Fotboll o Hockey
Dryck: Kolsyratvatten
Kläder: Mysbyxer!
Film: Pearl habor
Bil: Subaru
Serie: One tree hill


Har du någonsin?

Gråtit över en pojke? Alldeles för många gånger
Gråtit över en flicka? jaa
Ljugit för någon? yesbox
Varit i slagsmål? det tror jag inte...
Blivit arresterad? nej, för ordentlig för sånt ;)
Träffat någon från internet IRL? ja, 3-4 st

Antal?

Gånger du vart kär? Riktigt kär har jag nog varit 2gånger
Gånger ditt hjärta brustit? 2st för kärlek
Hjärtan brustet på grund av dig? inte en aning.. hoppas inget
Tjejer du kysst? oj, många  
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? en del, men inga som jag umgås med.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 4-5ggr kanske ?
Ärr du har på kroppen? många,

Ska bli skoj? sista april
Sparar till? sommaren
Väntar på? att Sara ska komma imorn,
Pålägg som gäller: oj .. hmm ? kalkon med keso
Dagens dryck: vatten


Senaste?

Boken du läste? Linda Rosings
Personen du fick e-mail av? Sara Andersson och Linda Hammarström
Personen du fick brev av? öhm.. hmm ? har inte fått något på länge
Personen du fick sms av? Sändra
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Förra helgen,
Saken du köpte? Hårfärg

Vad har du gjort idag? Kollat på tv och duschat, nu datorn
Var det kul? skönt om inte annat
Brukar du svära mycket? förr svor jag alltid, tror jag trappat ner nu.
När stiger du upp på morgonen? vid ledighet ca 11-12 , annars 07.30
Gillar du att slåss? beror på hur och med vem
Vad har du på dig? en handduk
Vad ska du göra ikväll? Inget bestämt, kanske ut o springa
Är du seriös? Fööör seriös
Var har du ont? På hakan
Använder du hårspray? ofta
Kan du stå på händer? Nope, för feg
Håkan Hellström eller The Ark? oj, men måste nog säga Håkan Hellström
Bright Eyes eller Lars Winnerbäck? Larssa is the king
Salt eller socker? Salt
Gillar du ketchup? på mat, helt ok
Är du glad nu? Nej, tyvärr
Var du glad igår? Då jag var med sändra, sen försvann glädjen
Känner du någon som jobbar på sjukhus? nehj
Vad dansar du till? oj, musik :)
Stockholm är... ? för brattigt
Göteborg är...? saras blivande hemstad ;),
Kan du sjunga? aboslut inte
Mer värt än guld? Mina tre ess
Spaghetti eller makaroner? Makaroner
Land du vill besöka? Ibiza och Bulgarien


Kommentarer
Postat av: sara

"göteborg : saras blivande hemstad ;)"
gasch ja känner mej nsätan vuxen!:D

2007-04-11 @ 23:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback