Gråten

Kan inte låta bli, det bara kommer .

Vet inte vad jag ska skriva/säga för att någon ska förstå, känslorna inom mig. De är så många .
 
Vill tacka Sändra o Sanna som lyssnar på alla mina världsliga problem, ni betyder verkligen jätte mycket för mig och era råd tar mig igenom allt.

Sara, jag längtar tills jag får träffa dig ! känns just nu som om jag bara vill gråta . Saknar dig så fruktanvärt mycket. Tack för att du finns i mitt liv, även då vi inte är på samma plats !


I wonder why happiness
Is so easily lost
All my dreams and expectations
Are turned into dust

I won't cry
I'm telling you that I won't cry
And even if I do, it's not because of you
I promise you that I won't cry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback