Sista dagen, tårarna nära

Sista dagen på Team Sportia idag, o kan juh lova att tårarna var nära då jag skulle tacka o säga hejdå, trivs så jävla bra på det där stället och personalen är den mest underbaraste man kan tänka sig. Har haft så sjukt roligt tillsammans med alla där, vi har skrattat,skämtat och haft allmänt roligt tillsammans . Efter att ha varit där på praktik tidigare, har aldrig varit någon annanstans börjar man komma in sig lite i rutiner nu, hur alla fungerar osv.  Så tar allt bara slut, bara sådär.

Dagen har iaf varit rolig, började med att fixa lite på skoväggen, sedan var de bara in o fixa nya scottkollektionen som kommit . Sen skjusade Andreas ut mig på golvet o plötsligt stod jag där vid skorna och sålde :) Grym känsla. var juh inte bara ett par heller. Åh, de var så roligt. Har inte vågat stått vid skoväggen tidigare, men märkte verkligen hur roligt det är. Andreas kom fram till mig hela tiden o sa massa bra saker, " Du är grym Emelie, du verkligen äger på skor" .. Öhm , visst.. kan juh inget. men tackar o tar emot :)

Sen pratade jag med Lena o hon sa att hon spanat in mig lite o tyckte de såg jättebra ut.. OPPS  ! Tog innan dagens slut mod till mig o frågade om Sommarjobb, de viste inte hur de skulle göra med sånna, men jag låg väldigt bra till på listan, men då var de inte bara sommarjobb de handlade om :D Ahhhh ! Andreas vill ha en seriös och ambitiös person på plats och han tycker jag har de han söker. Det var grymt kul o höra från honom. Men han påpekade även att de är många som söker jobb där så han skulle ta sig en funderare o höra av sig i April, oavsett om de blev jobb eller inte . Men han sa att de ser ljust ut men ville inte lova för mkt . Han vill ha mig på golvet eftersom han anser mig vara bäst där och att jag måste komma igång lite med mitt säljande. han tror sig veta att jag kan . Så nu är de bara att ligga i ! :)

Jag är så glaaad för denna chans jag kankse kommer att få, vill inte hoppas för mkt så man bli besviken då man kankse får ett nej, men just nu vill jag inte tänka så. Vet en som kommer bli jävligt stolt över mig och det är Ekis :) Ska bli skönt o komma tillbaka till skolan o berätta allt ! Sen vill jag hem igen ;) Får se om man kankse får jobba lite innan sommarn, hihi !

Nu sitter jag hemma i källaren, de flesta andra är nog ute på rajtan. Men inte jag, nej för jag är bara 17år ! Bläää! okej, man kan ha roligt ändå , de vet jag .. men jag vill också på folkan, men ingen skjuss. Men jag laddar till Gagge ist :P kmr bli dyngroligt o träffa min älsklings Sanna igen ! Saknat dig otroligt ! <3

På lördag ska jag ev träffa Marcus också, yippie .. De ska bli kul ! ;)

JO, men påsken firas förövrigt ensam. Yees. eller inte .. men men , skönt o få vara lite för sig själv iaf ! Blir väl att man åker upp till mormor o snyltar lite påskmat :) Tihi .. de dom är till för =P

För jag tycker Lasse Lindh är jättebra ! Lallalaaaaa ...



Alltid känns det som om jag är två steg bakom dig
du som alltid får infall, drar åt dig ljuset jag aldrig, men alltid velat prova
du säger jag ger dig något som du, alltid har saknat, en godhet en värme och jag
lägger mig bredvid och tänk att något så enkelt som du bredvid mig kan göra mig
så lugn

Alltid är du vacker, hår och läppar och lockar och hud, som alltid doftar sommar
vårregn, äpplen eller vild kaprifol
och alltid med ett skratt som smittar av sig eller smiter ner i den
alltid så sköna sängen vi lärt oss att kalla vår
Och tänk att något så enkelt som du bredvid mig kan göra mig så lugn

Kommentarer
Postat av: Robban

Ja, tråkigt att det är slut nu da.. När det gick så bra! Kul att du får denna chansen och jag tror åxå att du är jätteduktig :D Nu får du ladda batterierna på lovet för att komma ner att ha kul sista tiden :)

Postat av: Kur

Låter ju super dedär på team sportia emelie! Glad påsk på dig nu! Puss

2007-04-06 @ 07:42:16
Postat av: skoghall

härligt! hoppas du får det jobbet =)

2007-04-07 @ 16:30:16
Postat av: skoghall

fan lasse lindh är killen =)

2007-04-07 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback