typ jättetråkigt !

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
finns ingen bok här
2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
en stol
3. Vad var det senaste du såg på tv?
Fotboll, roma-latzio
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är.
23.20
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Musik och knaket i väggarna
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Vid ca 15.00, kom hem från valbo
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Schlussers blogg ;)
8. Vad har du på dig?
Baggy jeans, svart t-shirt, sliver halsband med ett stort hjärta, en silver ring och ett par röda trosor.
9. Drömde du något inatt?
Jaa, att jag skulle åka till valbo och att JC hade ett erbjudande som var att man fick ett presentkort på så mkt som man handlade.
10. När skrattade du senast?
Nyss, innan sandra gick.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En vattenledning
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Wheelchair band
13. Vad tycker du egentligen om den här utmaningen?
Utmaning ?
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Oj ! vet inte vad den heter, men Sandra Bullock hade huvudrollen o den gick på 6an i torsdags
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Då skulle jag rusta min lägenhet, köpa en resa och bjuda med lite folk, jag skulle köpa jättefina studentpresenter till mina älskade närmsta vänner som tar studenten iår, köpa en fin 20årspresent till syster, köpa massa dyra kläder, lägga undan till ett körkort, köpa en snygg och fräsch bil ..
16. Försök berätta nåt om dig som folk inte vet om.
När jag skär något i bitar ränkar jag alltid hur många bitar jag skär.
17. Om du skulle förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
World Peace ?
18. Tycker du om att dansa?
Jag älskar att dansa!
19. George Bush?
vem är de ? ;)
20-
21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka

Liam och Liah
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Absoluut
23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
Jag tror inte på gud, så om jag skulle se han skulle jag bli stum och förbannad !
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på dom här frågorna?
Dom som vill :)

Kommentarer
Postat av: sara

du tror visst på gud!

Postat av: Kur

Hemskt smart av dig att lägga undan pengar till körkort om du blir MULTIMILJONÄR :D

2007-04-30 @ 16:08:13
Postat av: Robban

Du får se till å vinna en massa pengar da, så vi får ut å resa ;P

2007-05-01 @ 00:52:59
URL: http://r0bban.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback