Underbart

Igår spenderades dagen i den stora staden Karlstad, o vad jag älskar den staden ! :) mys o massa butiker ! mumms!

Sara o jag handlade som aldrig förr, iaf jag :P köpte lite nya linnen,skärp.leggins o halsband.. fick lön även, 900kr som rök ganska fort  . men köpte inget onödigt förutom en Mcflurry för en tia ;P men den var vi värd.
Hade iaf grymt roligt, tack vare tjejen som betyder så otroligt mycket för mig <33 kärlek o massa tack !

hem o testade alla kläder under kvällningen o Sara, ja vi var grymt snygga ;) käkade en god middag som sara gjort o sedan iväg o sola. gööött ! dock ingen färg, men får ta igen de i de vackra sommarvädret :D

Imorrn åker man hem igen, till kära Torsåker :) ska bli gött.

var ett tag sedan jag bloggade, men har man ingen dator så har man inte ;P

En annan har juh börjat ta tag i sitt nya liv o , de håller i sig ;) inne på andra veckan nu .. går o springer varje dag, även stavgång :D bra emelie ! hejja ! nu är de bara viktnedgången som är ett faktum ;O mouhaha !

Kommentarer
Postat av: Robban

Klart du var värd en McFlurry :)
Tror säkert ni var jättefina! Det brukar ni ju vara så ;)Åk hem å ha de gött nu :D Fortsätt med ditt nya liv, du är jätteduktig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback