6dagar

Ja, nu är de sex dagar kvar tills att jag drar hem till Gagnef o träffar Sanna :) Längtar så otroligt mkt.. ska bli så koooosligt, som sanna skulle säga ! hehe ..  Kommer bli grymt.
Sunny Beach närmar sig också, o där också sommarens slut. Men kommer bli en grym avslutning på de hela. Hoppas på finväder o massa roligt folk !:D Ohjaaaa.. !

idag har jag klippt av mig mitt långa hår till page, vette katten om jag passar i de.. men en vanes sak antar jag . Aja de växer väl ut med tiden,.

O nu är Sara tranåsbo också, hoppas allt gått bra med flytten o att de gått bra första dagen på jobbet (?) .. Saknar dig, men önskar dig alla lycka. Kommer ner o hälsar på så fort jag kan ! :D

Nej, nu är de snart dags för sängen.

Imorrn blir de nog träff med Pernilla, eller så blir de peter, om han inte dissar mig igen ;) hehe !

äh, sovgott gott folk :D

Saknar er flickor ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback