Gagnef o Sunny nästa !

Jepps, sitter o väntar på att pappa ska komma hem från jobbet så vi kan äta o sen åka til Borlänge o Kupan där jag ska möta upp de andra själarna :) Sanna,Linda,Elias, Emma o Kursu ..  Kommer bli grymt kul ikväll, känns ända ner i tårna på att de kommer bli toppen :D Med detta gäng finns inge annat. Kräftskiva o massa party, yeah!

Sen imorrn är de middag med Sannas mormor o morfar, säkert några fler :) de ska bli intressant o roligt, är lite nervös faktiskt.. jag har juh inga kläder :S men men .. De får duga ! haha .

På tisdag sticker vi till varmare breddgrader :) Ohjaa, Sunny Beach here we come ;) Ska bli sjuuukt kul att få komma iväg utomlands.. första ggr. ! tihi !  jag längtar o ser fram emot de sissta veckorna på sommarlovet nu så de finns inte . Kommer bli så grymt kul, rikitgt amazing :)

Så, hejhopp allesammans !

Hoppas jag överlever allt bara : )

Ha de bäääst, för de ska jag definitivit ha !
/ Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback