God Jul

Ja, idag är den dagen då alla småbarn sitter som på nålar för att få sina julklappar, dagen då familj o släkt samlas för att gemensamt äta god mat och ha det trevligt, även den dagen då de flesta familjer bråkar för all stress som pågått och ännu pågår under dagen, man ska hinna med allt. men de är juh trots allt bara julafton en ggr om året.

Jag har nästan precis gjort mig klar, svartklänning på och rött sidenband runt midjan, känns bra men är inte laddad för fem öre för att vara social o trevlig idag, de är jag aldrig mer unde rjulen.. tragiskt! allt känns bara som en stor lögn och ett spel!  men men, nu ska vi se det från den ljusa sidan. Man får träffa släkten som man annars inte träffar, man får äta jättegoood mat och ha det mysigt :)

Var ute o gick en promme med Erica imorse också, de var inte igår..

Nu är det två timmar kvar tills vi ska öppna julklappar, hmm undra vad man ska hitta på tills dess.. =/ aja, jag får ringa sandra o höra vad hon har för sig nere i Krisse, stör säkert.

Men imorrn, shiet vad laddad jag är. Först jobb 11-19 sen är de fetingfeeeest :) Som jag längtat efter morgondagen, 700 förköp biljetter är sålda, de kan inte bli tråkigt ! Gött !

Tack för alla sms :)

God jul mina vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback