Julen närmar sig..

med stormsteg och jag har inte köpt en ända julklapp, svårt när man inte har pengar. Det suger o jag känner mig så himla hemsk. Hur ska jag kunna sitta på julafton utan att ha dåligtsamvete o ta emot julklappar från syskonen när jag inte köpt några till de ?

Helgen skulle bli lung, men i fredags så blev det trots allt arena. man säger juh inte nej till att bli bjuden :) Vi spelade singstar o hade trevligt..

Helgens stora överraskning var när Sanna ringde o sa att hon skulle byta tåg i stan i en timme, o undrade om jag kunde komma o vänta med henne. Glad som få sprang jag hem o tog bussen in till stan, de var mys även om vi bara sågs en kortis :D

Annars har de varit den lugnaste helgen på länge, gårdagen spenderade jag endast hemma på soffan och lite då o då i tvättstugan =) det var mys ..

Idag har jag gjort samma, förutom nu då jag sitter i skolan o hade tänkt att göra klart lite rester, minst en iaf! måste börja, kom igen Emelie!

På onsdag är det lov också, ska bli skönt! men är lite lätt stressad med att i skolan, 73dagar efter jul är de kvar av tiden i forshaga. lite mysko måste jag erkänna! men vår tid är kommen o de ska bli skönt att få börja ett livutanför forshaga :)

Tänker på dig hela tiden, skrev en liten dikt idag :P haha, ganska stolt... får se nu om jag kommer ihåg den!

Känslorna sprudlar i kroppen,
du är de ända som finns i knoppen.
Kärlek,ömhet o trygghet är de jag känner intill dig,
är det inte rätt så säg.
Du tycker om mig för den jag är,
och du ska veta att jag förevigt kommer att finnas här.
Det känns som om jag känner dig bättre än vad jag gör,
du tänker väl " snälla, vad är det jag hör"
Min kärlek till dig är speciell, precis som du.
Du är alldeles extra ordinär,
och helt speciell i min värld.

Aja, så gick den iaf ..

Nu måste jag börja med min argumenterande text om barnmisshandel så jag kan lämna in den imorrn :)

Ciao, and peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback