Nytt år, Nya tag.

Japp, sista dagen på året idag, känns bra att lämna detta bakom sig o börja på något nytt. Jag orkar inte , som alla andra, sammanfatta året med massa resumeer osv.. Året har varit mkt upp o ner,  varit med om mycket, både på gott o ont, gjort saker jag annars aldrig skulle göra =) Sista terminen i forshaga påbörjas om lite mer än en vecka, känns bra det med, lite vemodigt, men jag har en del planer så jag hoppas de ska gå bra!

Ikväll blir de till att åka till Erica o Daniel med Sandra, kanske blir en sväng på Kharma senare också, de visar sig. Men det blir en lung kväll har jag bestäm mig för, är så besviken på mig själv sedan juldagen så jag börjar bli lite rädd faktiskt.. usch, men lite gott blir de att dricka, men med måtta!!

har köpt en ny dator också, tror inte jag nämnt det tidigare.. Så nu är man fast i träsket igen =) Hoppas dock att denna är bättre än den förra, men än så länge har de inte varit nå problem.  Jag älskar min dator ! <3

Hoppas alla får en trevlig kväll o en bra början på det nya året !

2008 kommer jag vara med om så mycket förändringar, sluta skolan, börja jobba, hitta bostad, resa, mm mm... Jag ser fram emot detta år =)

Gott nytt år !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback