Obeskrivligt.

Kan inte med ord beskriva hur roligt jag hade det i lördags, sjukt kul! Detta var verkligen vad jag behövde. Visst finns de minnesluckor, men sånt får man ta . Underbart var det iaf, ända fram till igår. Jävligt synd med allt, men är glad åt de som var. Tack så mkt!

Snart är de jullov, o de ska bli skönt =)

Förövrigt så hatar jag Datorer, min bärbara har varit inne på service i två månader nu, skulle hämta den lördags, fick tillbaka den o var överlycklig! har grejer på den som måste in i skolan, när jag kommer hem o ska sätta iggr den så fungerar det inte ! Jag blir toookig! mamma skulle åka in idag med den o ge dem en reäl utskällning, jag har inte köpt datorn för att den ska vara inne på service hela tiden! suck! .. de värsta var att dom sa att de måste vara jag som trycker på ngn inställning eftersom den inte bara kan bli sådär, men har man inte ens använt den o de enda man trycker på är startknappen, då kan de väl inte vara mitt fel ?? eller .. aja, får ringa in o höra med den. MÅSTE FÅ EN NY!

Aja, jag saknar dig sjukt mkt, hade hoppats att de inte skulle bli såhär, men de går över.
Du är grym iaf.

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: sandra

denna helgen va griim!
REPLAY, please!

2007-12-12 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback