Again

ja, nu sitter man här igen. borde vara hemma o sova o plugga lite till engelskaprovet, men neeeh. det får gå som det går.. Nu får jag helt enkelt skylla mig själv. En eller två som rä duktiga är Sara o Sanna, dom sitter här o pluggar historia förfullt, en annan lär sig tilloch med lite granna.. :)

Nyss hemkommer från innebandyträningen, jo jag vet, ett kors i taket för mig där. >De var riktigt kul, blir lika arg varje ggr efter träningarna o ställer mig frågan varför jag inte tränar mer.. ?

Livet just nu känns ganska tufft, vet inte varför.. är inne i en sån här berömd depperiod igen, o de är inte kul. Varje dag känns som en pina, känner mig ledsen,tung,elendig,till besvär, äcklig, mm mm .. Vill bara gråta, men de går inte . det kommer inga tårar... varför? det skulle underlätta så mycket. Ska blir väldigt skönt  att få komma hem igen på fredag iaf , träffa familjen o Sandra :)

idag har vi badat med skolan, kul o plaska runt lite i vattnet, få lite träning o förmodligen en jävla träningsvärk imorrn, men den bjuder jag på.. Sen var vi även iväg o lira Curling, allts¨hur kul är inte de då?ojojoj, kom ända till  final där vi iofs torska, men jag slog avgörande stenen i 3 av 5matcher :) kuuuul !

Börjar bli sjuker igen, men skräll emelie ! halsen börjar värka o handleden är helt cp !!!

Jag vill ha APU nuuuuu ! !!!!!

Tänker på dig, over and over again !

Avaiation-You were my everything

Kommentarer
Postat av: Robban

Jag tror nog att det är för att du är så bra på engelska som du inte pluggar :)
Fast plugga mer och träna mer ger nog inte sämre resultat skulle jag tro ;P
Är du inne i en depperiod nu så skulle jag vilja träffa dig när du är på+ bra humör, för jag tycker du nästan alltid är glad :D
Men jag förstår om du längtar hem nu.. det skulle jag förmodligen åxå göra :/
Bada och spela curling, tänk om vi fick göra något skoj åxå :0
Hoppas att du håller dig hyfsat frisk och att handleden blir bättre så ses vi förhoppningsvis imorgon :) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback