Bilden av dig..

är så fin, kan inte sluta att titta på den . Jag blir så glad, hela kroppen fylls med glädje och en känsla jag inte känt på länge, en känsla av lycka. Varje gång jag ser på dig, är det som att tiden stannar till. Jag vill bara ha dig här ! lära känna dig o umgås, bara du o jag ! Tror det här kan bli början på något bra, iaf från min sida..

Nyss hemkommen ifrån Hofors, varit uppe hos Erica, kollat på bingolotto och käkat kinamat. mumms ! Träffat Danne en snabbis också, det var kul . längesedan man såg han.. juldagen senast .

Imorrn ska man tillbaka då. kl 12.50 går tåget ifrån Torsåker. Kmr inte håg när jag var i karlstad, tror de var vid 16-17 nångång. plugga som gäller iaf !. vet inte hur jag ska klara av alla 4prov ? shiiiet. men de ordnar sig, gör inget med ett omprov heller.

Jag tycker de är kul o blogg o sitta på msn ! bara så ni vet ....

http://xem3liex.bliddagboken.com  massor av nya bilder !

Kommentarer
Postat av: Robban

Välkommen tillbaka till Värmland!
Ska bli kul att se dig igen :D
Låter nästan som att du skulle behöva en extra pluggtimme denna veckan ;P
Jag tycker åxå det är kul att blogga å sitta på msn :D Pussar

Postat av: Anonym

http://xem3liex.bilddagboken.com ska de vara

2007-02-11 @ 22:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback