Looov !

Sitter i skolan nu, har precis gjort det sista provet innan lov. Det gick väldigt bra, känns gött att det för första ggr efter ett prov säga att det gick bra. Men bara för att de känns bra gickk de säkert skit. brukar vara så. men då får de vara så då !.

Nyss sjukanmält mig också, faaan! vill inte vara sjuk nu till lovet. vill juh göra en massa men har ingen ork som jag känner just nu. Hostar, snorar, sover och är allmänt slut ! Samtidigt är de väl bra att bli sjuk nu slipper man missa så mycket i skolan. har iaf gjort de viktigaste !

Prov igår i samhäll, de var ganska enkelt, om man hade pluggat ordentligt. Tror jag antingen får IG eller ett mkt svagt G, får hoppas på det bästa. kanske bra o få ig så jag för göra om det o sedan få högre betyg !

Idag åker jag hem, ska bli såå skönt att komma bort från skolan. Åker med Sanna o Linda, så kommer mamma o pappa o hämtar mig i Gagnef :) Det som är jobbigt är att jag inte kommer träffa vissa på 7 veckor ! lov o sedan har dem praktik, så när dom kommer tillbaka åker jag hem på praktik ! =/ fast jag längtar till de tillfället :) vill ha praktik nuuu ! Ska bli så roligt.

Hann inte säga Hejdå till Sara igår, eller jag visste inte att hon skulle åka redan igår, så det blev en väldigt stor besvikelse när jag ringde Sanna o hon berättade att Sara åkt, blev så ledsen.  Men man kan inte hinna med allt, tyvärr ! Saknar dig redan iaf.

Nu ska jag skicka lite bilder till mamma så hon får se att jag är med på lite aktiviteter här ikring !

ha det så braaa !

- Varför är du så konstig mot mig ?

Kommentarer
Postat av: Robban

De gick nog väldigt bra på provet tror jag :)
Töligt å vara sjuk åxå :(
Själv sitter jag på Landvetter hotell å ska flyga härifrån om 7 ochen halv timme... måste sova :/
Ha ett bra lov.. saknar dig!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback