Pluggtimme

har jag haft idag, endast en timme o de är juh ingenting ... men tanken som räknas :) har iaf fyra pov på två dagar nästa vecka, kul kul ! eller inte .. alldeles föör mkt för Emelie Jönsson, men jag ska göra det bästa för tillfället, o de är inte mkt, men bästa som går o prestera just nu somsagt. har inte mycket ork till mycket just nu. men men ...

På fredag åker jag hem, ska bli skönt. Komma hem till Sändra o familjen :) Skoldans, vilket ska bli hur kul som helst, pirrar lite extra i magen då jag tänker på den. haha .. Hoppas jag får träffa Kasper under min vistelse hemma också, skulle vara kul ! Danne är de redan bokat o klart med.. :D

Nu har jag äntligen fått träffa Sanna igen, känns riktigt skööönt.. Känns som om vi håller på att tappa varann,  jag hoppas verkligen de bara är en dum känsla jag har. Vet att vi båda har mkt nu, spec du. Men vill att de ska vara som förut ! Älskar juh dig så ofantligt mkt !

Tänker mkt på dig, vet inte vart känslorna är påväg. Kan definitivt säga att jag inte är kär i dej, känner dig alldeles för lite, men vet att jag tycker väldigt mycket om dig av de lilla vi känner varann. Bli så himla glad av dina sms o för att inte tala om då du ringer till mig, Glädjn sprids så jag tappar orden, de tror jag du märker.. ;) längtar tills du kmr hem o vi får träffas igen iaf.

Nu ska jag överlåta datorn till min älskade vännina Sara ! hon som betyder så väldigt mycket för mig !


Kommentarer
Postat av: sara

vänninna ä vuxenpoäng ;P

2007-02-05 @ 22:39:40
Postat av: sara

vänninna ä vuxenpoäng ;P

2007-02-05 @ 22:40:24
Postat av: sara

vänninna ä vuxenpoäng ;P

2007-02-05 @ 22:41:45
Postat av: Robban

Det är bra att du tar ta i pluggandet redan nu iaf.. Detta kommer du klara galant och behöver du hjälp så vet du vart jag finns. Sara och Sanna är nog till bra hjälp de åxå tror jag :)
Vi borde för övrigt ha idrott med er oftare tycker jag ;)Kul att du va med tycker jag :D
Ses imorgon! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback