Allt på en o samma gång

Ja, nu är det verkligen mycket för 17åriga lilla Emelie. vet inte riktigt hur jag ska hantera alla dessa känslor som finns innuti mig, alla tankar och funderingar på allt. Vissa saker är jag säker på hur jag känner, men andra står det still på noll, hur mycket jag än funderar o tänker kring dessa tankar så kommer jag ingen vart, står o trampar på samma ställer hela tiden. Känns ganska meningslöst .
Det hela handlar egentligen om att våga, våga fråga och våga ta reda på fakta. Inte ta något förgivet. Inte ha för höga förhoppningar, för i slutändan brukar det vara jag som alltid blir besviken. Vill inte vara med om det igen. Vill inte överlämna mig och hoppas på det bästa. Nu ska jag spara på allt, vänta tills det kommer till mig, tills jag får det ist för att hela tiden ge och blotta mig. Det är svårt, men jag måste tagga ner lite. Ställa mig frågorna " Hur vill jag att de ska vara? Hur känner jag om detta? Vad vill jag ? " . När jag har svaret på dessa frågor så kan jag börja fundera på om jag ska berätta eller inte . Men innan dess,
Take Care !

Sitter i skolan nu, vi har idrott men jag har valt att stå över den idag medtanke på min förkylning, dumt o äventyra någonting. Ska börja skriva min labbrapport till mitt träningsschema. Det här måste ge resultat ! Jag ska verkligen slita, för nu har jag bestämt mig . Efter dessa sexveckor ska jag ha gått ner i vikt o blivit bättre tränad, fått bättre kondition. jag ska bli fin !


min mobli, vart ska jag ta vägen ? Den är betyder verkligen sååå mycket för mig, och nu är den ur funktion. Förstår inte vad som är fel. Vill bara tacka min underbara vännina Sara för att hon lånat ut sin mobil sen i lördags till mig. Du förstår inte hur mycket det betyder för mig . Älskar dig så otroligt mycket för att du är den underbara människa du är. Tack !


Nej, man kankse ska komma igång med träningsschemat.. så de blir gjort ..

Vill bara tillägga en sak , Jag tänker på dig fruktansvärt mycket. inatt kunde jag inte sova pga alla tankar, vill bara träffa dig nu ! :) tihii ;D


Kommentarer
Postat av: Robban

Ja det är bra Emelie, ta det lugnt..
Jag tror det är meningen att man ska tänka efter ibland och inte skynda sig framåt i livet. Men ta en sak i taget, så går det kanon :)

Det är svårt att bli något man redan är Emelie :)
Gå ner i vikt kan alla göra, även om det kan vara svårt.. Alla kan få bättre kondition och bli bättre tränade.. Men lika fin som du är det svårt att bli :D
Hoppas de går bra med pluggandet och att du blir frisk snart..
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback